Segundo un informe da Comisión Europea de Educación:
Isto afecta negativamente á autoestima da persoa, á súa capacidade de reflexión e espírito crítico e, por suposto, ao seu desenvolvemento económico.
"1 EUROPEO DE CADA 5 TEN DIFICULTADES PARA LER"
Isto afecta negativamente á autoestima da persoa, á súa capacidade de reflexión e espírito crítico e, por suposto, ao seu desenvolvemento económico.
No noso Instituto levamos tres anos cun proxecto ambicioso:
A HORA DE LER.
Consiste en ler todos os días durante 20 minutos en todas as aulas da ESO. A finalidade é fomentar o hábito e o pracer da lectura entre os nosos alumnos, por iso cada grupo elixe se quere ler en silencio, en voz alta, todos o mesmo libro ou libros diferentes. As lecturas e os formatos tamén son diferentes, contos, artigos de xornais, novelas, libros informativos, cómics, etc.
O equipo de profesores que levamos a biblioteca consideramos que seguir con este proxecto é moi importante. Todos, absolutamente todos os profesores debemos considerar estos minutos de lectura como un tempo que non é perdido, porque como vedes na imaxe que ilustra esta entrada detrás dos libros está un inmenso caudal de coñecemento...
Destacamos estes párrafos do informe mencionado:
"...dar incentivos e prestar apoio ás
escolas para a creación de estratexias de alfabetización que
abarquen a toda a institución, e que fagan que toda a comunidade
escolar se comprometa a mellorar os niveis de lectura e escritura;
[...]
integrar a capacidade de lectura en todo
o plan de estudos, abordando aspectos sobre a lectura nos plans
de estudos de outras materias ao longo de toda a ensinanza
secundaria, xa sexa académica ou profesional;"
Ningún comentario:
Publicar un comentario